6 december

då var vi inne i december månad och jag har blivit sämst på att uppdatera!
men sakne är ju den att jag jobbade hela förra veckan och kvällarna bestod av träningar och umgänge med vännerna!
det fanns med andra ord ingen tid över för bloggen och ingen tanke på den heller illa nog! ...
i helgen hade jag två matcher, en personalfest och mys med min pojke på schemat.
matcherna slutade med 6 poäng, eller 3 poäng till serien och en kvartsfinal i DM !
personalfesten blev riktigt rolig, trots att jag var nykter. hade mer än gärna varit väldigt onykter! ;) kan bara säga att mina arbetskamrater är underbara!
och söndags kvällen/eftermiddagen spenderades med min pojkvän som jag inte träffat på en vecka, han var alltså enormt saknad.

idag är det den 6 december och då fyller min granne kenny år, men jag kan bara fira han med ett grattis med tanke på att han nu bor i örnsköldsvik. hoppas du får en underbart skojig dag! :)
idag ska jag träffa min kära vän charlotte, vi ska ta en roadtrip till ikea med hennes familia. kan inte bli annat än mycket roligt! och efter det så ska min måndagskväll spenderas med laget, träning på tyrs hov, som alla andra måndagar! ..
men idag ska jag få sitta bredvid och kolla på , vilket jag hatar! men så får det bli då min rygg igår utsöndrade smärta och likaså idag, har troligen sträckt ryggen lite grann igår på uppvärmningen, för det kom ju mer och mer under matchens gång... suck! :@

nej nu får jag väl gå och försöka göra lite nytta idag iaf, får se vad ryggen orkar med. städningen som var planerad får vänta.. men tvätta lite borde jag kunna och en promenad i detta sköna väder ska med göras :)
vi får väl se hur det blir med uppdateringen hör fram över, jag ska försöka bli bättre :P
HAAAAAAAJ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0