22 december

japp, så är det, många många dagar sen jag skrev!
fick ju en käänga för det igår haha, tack för den hjärtat ;)
men jag har inte varit på datan och så blir det ibland..
jag har umgåtts med vänner, pojkvännen, jobbat, tränat och spelat match. Ja allt har gått i ett i ett i ett !
igår handlade jag alla julklappar och det känns bra att ha allt klart! letade runt på stan med josse, lotte, eurre och amanda, och skoj hade vi!
jag älskar att handla till andra, men att handla till mig själv är bäst ;) men igår höll jag mig och handlade inget till mig själv. (ovanligt!)
efter besöket i staden så körde jag och doris till tormestorp och mitt hjärta! det blev umgänge med petter också, alltid kul :)
sen körde jag hem och somnade på studs! man blir trött efter jobb, julklappshandling och umgänge haha :D
idag ska jag snart stänga ner datan och klä granen, sen ska jag duscha och ta mig till staden. En tröja ska bytas och sen får vi se vad som händer, behöver fixa med min mobil också. blir så arg, alltid problem med mobilerna jag äger, denna vill inte ladda hem alla "appar" och det gör mig riktigt arg! jag vill kunna ladda hem vad jag vill!!
ikväll blir det kalas för fredrik och då ska jag äntligen få träffa sigrid :D sa jag att jag längtar? för det gör jag!!
Nej, vi får väl se när nästa inlägg kommer :D
ska försöka bättra mig!
PUSS!


vi är bra, mycket bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0