14 december

tisdag och tio dagar kvar tills det är julafton!
jag är fortfarande som ett barn när det gäller paketer och sånt, kan inte somna kvällen innan och när jag väl somnat så vaknar jag tidigt tidigt!! haha så är det .
undra när jag ska växa från det ;) aldrig!
idag ska jag först färga miss quicks hår, sen blir det en färd till malmö och entre med bettsan :)
ska bli skoj och jag hoppas att jag hittar julklappar!!
kvällen kommer bli lugn tror jag, om jag inte får ett ryck som igår. en timme innan träning fick jag mig ett städryck och nu är rummet både städat och moblerat. Jag gillar't! :D
nej nu får jag väl borsta mina tänder så kommer strax quicke!
får väl uppdatera sen om min dag.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0