13 december

idag är det luciadagen, och idag sitter jag hemma och tar det mycket lugnt..
Jag var så trött när jag vaknade imorse, men det börjar bli bättre. Jag ska städa nedanvåningen idag vad jag hinner, förhoppningsvis hinner jag allt som är planerat. Hatar när man inte blir klar!
Helgen har bestått av fest i fredags med Berglund mf, sen blev det utgång på Harrys, mycket trevligt! Med mycket sprit i kroppen så slutade det i snödrivan, haha, men jag hittade in till sängen tillslut :)
Lördagen blev kämpig, först jobb och sen hade vi gäster där hemma på kvällen. Jobbet gick väl bra, men huvudet värkte och det kändes nästan som att jag fortfarande var full haha. Men det gick bra!
På söndagen sov jag länge, sen blev det att kolla reprisen av idol finalen och eftermiddagen spenderades med Charlotte och familj, sen träffade jag även Quicke en liten stund med :)
Nej om jag skulle göra någon nytta idag, eller försöka iaf! Vi får se hur dagen slutar, jag vet att den ska sluta med matchträning, och jag längtar för jag har inte tränat på en vecka och ryggen SKA hålla!!
vi möter ju södra dal 20.15 på onsdag i kvartsfinal i SKM (skånemästerskapen) .
TAGGGAAAAA!
Nej emelie persson, nu väntar städning!


mina tankar dem snurrar runt, när ska det ta stop?
och när kommer vi tillbaka till det vi hade innan?
då allt var underbart och enorm lycka..
jag saknar det gamla och vill tillbaka!
kommer det att gå?
kan man få det som förr?
många frågor och få svar ..  ♥

Kommentarer
Postat av: erica

Lycka till med städningen fröken Persson ;) <3

2010-12-13 @ 10:52:27
URL: http://ericanordebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0