10 december

FREEDAG! :D
åååh, jag har ångest inför kvällen, jag är sugen på fest men ändå sugen på en hemmakväll ..
hmm, jag vet inte hur jag ska göra!!! :S :/
har ju jobb på lördag i tre timmar, så det är inget mega pass och det var så längesen sen jag festade och hade kul . så det lutar ju åt fest, får se!
i vilket fall så ska jag ha en riktigt rolig dag idag med min underbara och älskade vän charlotte :)
vi ska hänga på stan och jag ska se om jag hittar någon julklapp, troligen inte med tanke på att vi snackar om hässleholm. en tråkig stad.
igår efter jobbet så blev det qpoolen iaf, josse hade sms terrat mig om det och vi bestämde oss för att ta oss dit, så det gjorde vi och jag fick gå dit i mina ur snygga donken kläder haha ;)
jag gjorde ingen jätte nytta här hemma igår, jag tvättade och annars satt jag fast i one tree hill box 7, som nu är slut :(
får väl kolla box 8 på datan :)
nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för en rolig dag!
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0