tisdag

idag blev det uppstigning 9.00 för att släppa ut grannens katter. Sen tog jag mig en god frukost och läste tidningen.
Nu sitter jag här och kollar runder lite över allt.. Alla bloggar och så.
Om en timme ska jag ta mig till jobbet, jobbar 12-18.00 .. Inget vidare jobbigt pass, 6 timmar o 1 rast .

Igår var det äntligen innebandyträning, som jag gillade det! hade inte särskilt ont i näet, men visst känns det.. Idag när jag vaknade så har jag inte heller känt det så mycket . Ja vi får väl se, nu har det klarat träning 1 av 3 denna veckan iaf och bara det är positivt.
Jag blir såå glad!!

Efter innebandyträningen så tog jag mig ner till familjen Johansson, jag o Malin skulle kolla film, men det slutade med att vi hängde på Kenny till Donken. Så han åt där och vi var sällskap med lite dricka och en liten hamburgare. Det var kul . :)
Sen när vi kom hem så kände jag att det var sängen som väntade för mig.
Tack för en skojig kväll!

Nu ska jag nog ta och logga ut härifrån, starta en maskin med tvätt och ladda för jobb!
och ikväll blir det besök hos min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0