onsdag

Ny dag, vilket betyder ny jobbedag .
Idag blir det jobb 11.30-17.45, efter det så blir de rally hem och hämta träningsväskan! Sen blir det träning, 19.00-21.00 ..
Så imorgon är väl kroppen min slö, men då är det bara at på det igen!

Igår var jag hos min älskling på kvällen, det var uuber mysigt!
Och som jag älskar dig,
kan inte säga dig något annat än att 
du gör mig såå lycklig!!
Min kärlek till dig går inte att beskriva med några ord, 
den är enorm! ♥

Efter jag varit hos älskling så blev det ett stopp i Mala, som inte var hemma .
Jag stannade uppe i hyreshusen och hade en prat & boxstund med Quicke. Det blev en massa traggande och skratt . Tack för att du finns!
Sen tog jag mig hem och somnade direkt i min säng, kroppen min var trött!
Men idag tog jag mig upp kl9 och nu sitter jag här efter att ha ätit frukost och släppt in grannens katter, så dem med fick mat :)

Men nu måste jag gå och göra mig klar för jobbet.
SeeeYaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0