måndag

då var det ännu en gång ny vecka!
det här med att vara bra på att blogga har gått åt skogen , skulle jag vilja säga. HAHA !
Men jag ska väl snart ta tag i det . Det händer så mycket om dagarna, så jaa jag går nästan aldrig in på datorn.
Men idag är jag ledig och då fick jag kolla in, har huvudvärk idag också, inte att gilla ..
I lördags blev det fest hos Elin och Samuel, blev en mycket rolig fest.
Jag tillbringade mest tid med Quicke, och det gillade jag. Som jag saknat dig vännen!
Men snart ska vi hinna träffas igen, när det blir lugnare på jobbefronten :)
Igår mådde jag inte alls bra, så det blev en dag hemma .
Hälsade på söta Mio och sen blev det bara till att slöa framför tvn, på soffan.
Petter kom på besök på kvällen och det kan ju inte bli annat än en massa skratt och skämt! Vi kollade Farsan och åt kladdkaka med glass! gott som tusan :D

Idag får vi se vad som händer, kanske städa min garderob ? eller tömma på mitt rum, alldeles för många grejer på det tycker jag! haha :) men vi får väl se vad jag och huvudvärken orkar med .
Träning ikväll iaf, och det ska ju bli intressant att se hur det går.
Knähelvete, bäst för dig att du håller! För jag SKA spela innebandy hela denna säsongen, INTE till och från!!

Nej nu får jag hitta på något, vill inte sitta rastlös! :)
Vi får väl se när nästa inlägg kommer in, Soon I hope :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0