lycklig!

Idag ringde klockan 9.00 och då var jag död kan jag säga, efter en tung fotbolls match och innebandy träning igår. Fotbolls matchen var jobbig kan jag säga, det regnade som in i h*lvete ... Man var blöt ända in till kroppen. Usch!! Det blev förlust med 4-2c men vi var duduktiga och jag nätade :) !! Snyggt mål faktiskt :p Sen blev det hem och kolla time out :) jag missade tyvärr fångarna på fortet . Idag ska jag träffa quicke ich förhoppningsvis josse också. Men först ska jag ut och gå med mio :) Men idag blir det inte lika lång runda som igår. För idag är det kallt :/ Med quick och josse kommer det bara bli en massa skvaller och prat . Det gillar vi! Ikväll hoppas jag få träffa min älskade pojkvän , som varit sjuk :/ Och jag har saknat honom såå mycket !!!! Jag läste josses blogg innan och den fick en att tänka till. Men jag vet att jag älskar min pojkvån över allt annat och jag håller med henne. Man kan inte gå och tänka på när det kommer ta slut, då blir man knäpp! Älskar man en person och allt är bra, då ska man inte behöva ha dem tankarna! Har man det så är det något som inte stämmer. Sen är vi tjejer som så också , att vi alltid tänker för mycket :p Men jag älskar dig daniel carlsson och ska aldrig lämna dig <3 PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0