lördag!

Då var det lördag och jag sitter hemma hos min älskling!
Igår kollade jag på fotboll på Mala IP, det blev 2-2 mot Jägersborg, så det var mycket bra!
Sen blev det hem med mamma och Malin, för att kolla Dobidoo.. Och efter det så körde jag mot Tormestorp och min älskade pojkvän!
Och nu har vi precis ätit frukost och älskling städar nu, så då tog jag mig in här :)
I eftermiddag ska vi hämta älsklings bror på stationen, för ikväll är det kalas för älskling och "svärmor" . ! haha
Så då blir det umgänge med älsklings släkt och god mat :)
det gillar vi!!

Imorgon blir det först mys med älskling, sen blir det jobb 14:45-22:00 !
Och sen är det sängen direkt, för på måndag är det först jobb hos mamma, sen på donken.
Denna veckan blir det mycket jobb! men mmmm vad goa pengar det blir (:

I fredags (igår) lekte jag förresten med Betty och Quick, ni är underbara!
Det blev en massa skratt och flams och en massa tröögt snack! :)
Men mmm vad kul det var :)
Tack!

Nej nu får det räcka för idag.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0