hej ?

Då var det dags att skriva igen. Jag har inte haft tid att vara på någon dator och har inte orkat uppdatera via mobilen. Det har hänt en del sen sist, jag har äntligen fått en ny mobil!! Det blev en x10 mini pro, och jag gillar den som tusan! :) Så den har tagit mycket av min tid, men det har annat också. Hässleholms festivalen har börjat och slutat. Jag var där en runda i torsdags med min pojke Jag åt langos, mmm så gott! Sen gick vi bara en runda. Sen på fredagen var det fest med josse som stod på schemat, och fest det blev de verkligen!! Usch lördagden var inte rolig. Så den stannade jag hemma och jag o daniel hyrde film och åt pizza. Sen var det söndag och den tog jag det väldigt lugnt på. Blev att kolla lite fotboll, sen umgås med quicke och carlström :) Igår var jag hos doktorn och jag har nu fått klartecken på att jag får spela innebandy fullt ut. Men jag får dtå ut med lite smärta efter... Sen blev det fotbolls match och efter den innebandy träning. Så nu idag är jag trött i mina ben och kropp, men det är skönt! :) Idag blir det middag hos farmor och farfar, sen ska jag hem till daniel ikväll. Han blir ju 21 imorgon <3 Nej nu ska jag göra mig klar för middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0