hej träningsvärk!

Då var det fredag, och idag är jag ledig. Igår blev det jobb på mammas jobb, det blev fullt upp och tiden gick mycket snabbt. På kvällen blev det träning, combat som alla andra torsdagar. Igår var det väldigt väldigt jobbigt och idag har jag mega träningsvärk! Men så ska det vara, känns som ett kvitto på att man gett allt :) nu sitter jag och väntar på mamma, vi ska till maxi. Jag får köra, för mamma har ingen bil . Men det blir skoj :D innan idag har jag fått ordning på alla mina papper, räkningar och så vidare.. Så nu är det i pärmar och jag kan hitta det :D även tvättat en massa, känner att jag gjort nytta idag, haha :P ikväll blir det att kolla fotboll i ignaberga med älskling, mala ska spela. Sen ska jag ha min älskling bredvid mig hela natten och det gillar jag skarpt!! Imorgon blir det jobb igen på donken, det var två veckor sen ;) nej nu ska jag köra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0