Efter en lång jobbedag är jag helt slut oc...

mms_img37302 (MMS)

Efter en lång jobbedag är jag helt slut och det är bara att på det 5 dagar till denna veckan. Jodå (: är ju nu på mammas jobb på dagarna och donken på kvällen! Så blir det denna veckan och det är mycket goa pengar (: som är varmt välkomna ! Bilden är tagen idag efter jobbet, då det var ösregn och samtidigt sol, en mycket skarp regnbåge och jag var bara tvungen att ta foto på den (: hehe. Nu kollar jag fångarna på fortet och sen blir det time out och efter det så kommer de bli sängen för mig! Och imorgon ringer klockan kl 6. Så blir tidigt i säng! Nej nu ska jag ladda för time out , puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0