tisdag

sitter nu på älsklings data,
han ligger i sängen och funderar ser det ut som.. så jag tog datan , haha!

igår var jag mycket med quicke, blev ett avbrott då jag skulle jobba 3 och en halv timme ..
sen träffades vi igen, skojig dag! med film och allt, riktig tjejfilm!
idag blev det upp tidigt för att hämta älsk i hlm och hem till han, nu sitter jag här..
strax dags för promenad i det fin solvädret!
i eftermiddag blir det att träffa betty och josse en runda :)
det gillar vi på ..
ikväll blir det troligen filmtajm igen med quicke och betty med .. vi hyrde ju en film till, som vi inte orkade med att se igår!

Nej nu ska jag sliita mig härifrån, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0