comeback ?

kanske dags att återuppliva bloggen :)
vi får väl se hur långt de räcker, hehe!
internet fungerar ju inte där hemma och ingen orkar ta tag i det, inte bra alls!

igår var det party och det kan väl sammanfattas med , att man mår som man förtjänar idag!
riiktigt dåligt!!
skulle jobba idag trodde jag, men ack nej .. när jag komemr dit så får jag reda på att det är ändrat till imorgon... så det var bara att ta sig hem till älskling igen ..
men de var kanske bara bra, så får jag lite vila idag :)

ikväll är det kalas för älsklings bror. då kommer släkten och en massa god mat ska ätas :)
inte så dåligt det inte .
nej nu ska jag försöka ta tag i mig själv lite, ser ju ut som ett lik ;)

tack för igår era underbaringar!!

Kommentarer
Postat av: Lotte

Tack detsamma! Hade sjukt skoj! :)

2010-04-03 @ 14:30:44
URL: http://mittlivsomlotte.blogg.se/
Postat av: emelie!

det hade jag också, verkligen! :)

2010-04-03 @ 15:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0